BEAUTY , NO MAKE UP REALLY ?
Dewy radiant skin by Val Garland for Gianbattista Valli/ Photo by Indigital |
EVERY season it's the same song a new variation upon "natural" beauty but, for spring/summer 2015, models really were sent out onto the catwalks with the bare minimum of products and styling.
A true trend , the goal is to achieve a raw, natural-looking beauty using less make-up to conceal flaws and to define features rather than to completely transform. For example use a little concealer like at Gianbattista Valli catwalks.
For Hair style, Stella McCartney by Eugene Souleiman crimped random sections before fastening into a tight ponytail at the nape of the neck. Giambattista Valli Hair, by Orlando Pita, was styled in low, bed-head-style ponytails. See pic.
The main, to create a look that is fresh, modern and real.
The "no makeup" is a reflection of our times: the stars appear "no makeup" on Instagram, the Selfie changed the code from the image and the need for immediacy, natural redefines the laws of cosmetics.
Photo by Indigital |
Chaque saison, il est la même chanson une nouvelle variation sur la beauté «naturelle» mais, pour le printemps / été 2015, les modèles vraiment ont été envoyés sur les podiums avec le strict minimum de produits et de style.
Une tendance vrai, l'objectif est de parvenir à une beauté d'aspect naturel brut en utilisant moins de maquillage pour cacher les défauts et de définir des caractéristiques plutôt que de transformer complètement. Par exemple, utilisez un peu de cache-cernes comme à podiums Gianbattista Valli.
Pour le style de cheveux, ( voir photo) Stella McCartney par Eugene Souleiman serti sections aléatoires avant de le fixer dans une queue de cheval serrée à la nuque. Giambattista Valli cheveux, par Orlando Pita, a été dessiné en queue de cheval basse, tête de lit de style.
Le principal, pour créer un look qui est frais, moderne et réel.
Le « no makeup » est un reflet de notre époque : les stars s’affichent "no makeup" sur Instagram, le selfie a changé les codes de l’image et le besoin d’instantanéité, de naturel redéfinit les lois de la cosmétique.
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