ATTENTION BLOGGERS ARE TALENTED !
There are millions of fashion bloggers. Before the fashion blogger was not taken seriously and often despised ...
What are you doing in life ?
I am blogger in fashion ...
Otherwise ?
Some are influential, solicited, and prescribers. Now their opinions are taken into account in the marketing strategy of some brands. The blogger is the new face. It is one of our but with a plus. Today, she ( or he !) is respected and revered. Of luxury brands entrusted to him, accounts Instragram during Fashion Week or the production and realization of video ...
They are talented creative who have style and are renewing the trademark.
As Zach King on Vine, film maker of short video where illusions and special effects are bluffing. He creates for the Lacoste on Vine (the French brand to the sacred crocodile green).
Il y a des millions de blogueurs de mode . Avant, le blogueur de mode n'était pas pris au sérieux et souvent méprisé...
" Que faites vous dans la vie ?
Je suis blogeuse dans la mode...
Et à part ça que faite vous de vraiment sérieux ?
Certains sont influents, sollicités, et prescripteurs. Maintenant, leurs avis sont pris en compte dans la stratégie marketing de certaines marques. Le blogueur est la nouvelle égerie. Il est l'un des notre mais avec un plus. Aujourd'hui, elle est respectée et adulée. De grandes marques de luxe lui confie, comptes Instragram durant les Fashion Week ou la production et la réalisation de vidéo...
Ce sont des créatifs talentueux qui ont du style et renouvelent celui des marques.
Comme Zach King sur Vine, créateur de vidéos de 6 secondes où trucage et illusions sont bluffantes. Il a crée pour le compte Vine de Lacoste ( la marque française au sacré crocodile vert).
Comments