FASHION ADOPTS NEW VALUES ?
Jillian Mercado since this photo turned into a star, clicked on his blog Manfactured1987 and interviewed by the international press, with the new advertising campaign Spring Summer 2014 Diesel.
Called "We are connected" and photographed by Inez van Lamsweerde and Vinoodh Matadin, the campaign released in March. The platinum blond hair and red lips vermilion, alongside visual artist James Astronaut.
Jillian suffers from muscular dystrophy since the age of 12 years. Passionate about fashion, she never stopped face of difficulties. She studied at the Fashion Institute of Technology and works as a freelance journalist for the magazine "We The Urban". Is often seen first in parades in New York.
Fashion adopts new values ?
Jillian Mercado depuis cette photo s’est transformée en star, cliquée sur son blog Manfactured1987 et interviewée par la presse internationale, grâce à la nouvelle campagne publicitaire printemps-été 2014 de Diesel.
Baptisée "We are connected" et shootée par Inez van Lamsweerde et Vinoodh Matadin, la campagne sortira en mars. La chevelure blond platine et le rouge à lèvres vermeil, aux côtés de l’artiste visuel James Astronaut.
Jillian est atteinte de dystrophie musculaire depuis l’âge de 12 ans. Passionnée de mode, elle ne s’est jamais arrêtée devant les difficultés. Elle a étudié auprès du Fashion Institute of Technology et travaille comme journaliste freelance pour le magazine "We The Urban". On la voit souvent au premier rang dans les défilés à New York.
La mode adopte de nouvelles valeurs ?
Comments